باز یه آهنگ از رضا یزدانی...حسمو تسخیر کرده...

یه بوم خالی و سفید...تو یه اتاق یخ زده...جلوش یه مشت رنگ سیاه با یکی که حالش بده!

دراز شدم کف اتاق...پنجره ها تا ته بازن...تو دنیایی که من توشم خرسا به موشا میبازن!

میرم سراغ بوم و رنگ...شروع میشه دوباره جنگ...من و قلمو باهمیم!هه! میون این اتاق تنگ...اول صداتو میکشم...بعد میرسم به خنده هات...حقه هاتم رو میکنم...بعد وامی مونم تو نگات!

دوتا نگاه خمار و خواب...یکم غرور...یه ذره منگ...نه نمیشه...درنمیاد...یه جاش بدجور میزنه لنگ!

یه سطل رنگ از تو حیات ورمیدارم...میام بالا...همشو میریزم رو بوم...آها همینه...شد حالا! دیگه تمومه کار من...میزنم بیرون از خونه...حالا دیگه یه رهگذر...حالش بده...شعر میخونه...



نظرات شما عزیزان:

Eli joooooooooon
ساعت22:56---17 آبان 1392
نگين....
پاسخ: جان...


ملیکا
ساعت22:52---29 مهر 1392


طلفکی بی اینترنت..معتاد ای ان کش تزریقی
پاسخ: نمیدونی تو عروسی پسر الی چه آبرو ریزی ای بخاطر همین ای ان شد!!! :|


ملیکا
ساعت15:25---29 مهر 1392
چه بد..

می مونی یا نه؟من دارم میرم ناهار..از دو و نیم هستم ولی بازم مییام..
پاسخ: اه اه! اینم شانسه من دارم آخه! من اینترنتمو میخواااام! :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متن آهنگ های ایرانی ، ،

تاريخ : یک شنبه 28 مهر 1392 | 22:21 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.